Název | Dokument | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kácení dřevin rostoucích mimo les |
|
||||||
Fyzické osoby na vlastním pozemku žádají o kácení stromů, jejichž obvod kmene ve výšce 130 cm nad zemí je větší než 80 cm nebo celková plocha souvislého keřového porostu je větší než 40 m2. Právnické osoby žádají o kácení všech dřevin. Žádost o kácení stromu podává vlastník pozemku či nájemce se souhlasem vlastníka pozemku. Povolení není třeba ke kácení dřevin, je-li jejich stavem zřejmě a bezprostředně ohrožen život či zdraví nebo hrozí-li škoda značného rozsahu. Ten, kdo za těchto podmínek provede kácení, oznámí je orgánu ochrany přírody do 15 dnů od provedení kácení. Správní poplatek: nevybírá se Lhůta k vyřízení: 30 dní Odvolací orgán: Krajský úřad Vysočina |
|||||||
Ověřování podpisu |
|
||||||
Bez žádosti. Potřebné doklady: Průkaz totožnosti Další náležitosti: 50,- Kč v hotovosti za 1 podpis Lhůta k vyřízení: na počkání Odvolací orgán: Krajský úřad Vysočina Podrobný popis řešení: K ověření podpisu musí být ten, jehož podpis se ověřuje, osobně přítomen a musí předložit k prokázání své totožnosti platný úřední průkaz, který obsahuje jméno, příjmení, rodné číslo (není-li uvedeno, nebo nelze je zjistit, datum narození). Ověřit nelze podpis pod prázdnou listinou. Listinu, pod kterou se občan podepisuje, si sám přinese, pracovník provádějící ověření podpisu není odpovědný za obsah textu a nemůže občanovi radit, jak by měl text znít. Ověřit je možno ve středu od 8 do 10 hod., od 18 do 20 hod, dále dle domluvy. Tel.: 566 666 527 Vyřizuje: Alena Blažková |
|||||||
Ověřování shody opisu nebo kopií s listinou |
|
||||||
Bez žádosti. Potřebné doklady: originál listiny a její kopie, která se ověřuje Další náležitosti: 30,-Kč za jednu stranu ověření Lhůta k vyřízení: na počkání Odvolací orgán: Krajský úřad Vysočina Podrobný popis řešení: K ověření kopie může být provedeno dle originálu listiny, nebo již ověřené kopie listiny. Ověřit nelze: kopii občanského, vojenského a jiného průkazu, pasu, vkladní knížky, šeku, losu, sázenky, geometrického plánu, rysu a technické kresby. Zákon č. 41/1993 Sb. stanoví další případy, kdy nelze vidimaci provést. Ověřit je možno ve středu od 8 do 10 hod., od 18 do 20 hod, dále dle domluvy. Tel.: 566 666 527 Vyřizuje: Alena Blažková |
|||||||
SMS info |
|
||||||
Ve snaze zajistit dostatečnou informovanost o dění ve Vepřové jsme zahájili provoz SMS Info, který umožňuje zasílání důležitých informací na zaregistrovaná čísla mobilních telefonů v krátkých textových zprávách (SMS). Služba není zpoplatněna a je určena pro všechny občany obce Vepřová ve věku nejméně 16 let. Počet registrovaných telefonních čísel na jednotlivé domácnosti není omezen. Chcete dostávat informace nebo zprávy o:
|
|||||||
Úhrada poplatku ze psa |
|
||||||
Bez žádosti. Potřebné doklady: osobní doklady žadatele Další náležitosti: doklady prokazující nárok na snížení poplatku nebo na osvobození od poplatku Lhůta k vyřízení: na počkání Odvolací orgán: Krajský úřad Vysočina Podrobný popis řešení: Platba se řídí obecně závaznou vyhláškou č. 3/2019 o místních poplatcích. Vztahuje se na psy starší 3 měsíců. Poplatník: Fyzická nebo právnická osoba, která má na území obce trvalý pobyt nebo sídlo. Sazba poplatku za rok: 100,- Kč za každého psa Osvobození: poplatek se neplatí ze psů, jejichž majitelé jsou osoby nevidomé, bezmocné nebo držitelé průkazek ZTP/P. Splatnost: do 31. 4. každého roku |
|||||||
Vydání OP, CD, ŘP |
|
||||||
Vydání občanského průkazu, cestovního dokladu, řidičského průkazu apod. vyřídí občané naší obce na Městském úřadě ve Žďáře nad Sázavou. Městský úřad Žďár nad Sázavou Žižkova 227/1 591 31 Žďár nad Sázavou telefon: 566 688 111 |
|||||||
Vyžádání informace z informačního systému |
|
||||||
Potřebné doklady: platný občanský průkaz žadatele Další náležitosti: a) vyplnit „Žádost o poskytnutí údajů z informačního systému“ b) uhradit poplatek ve výši 50,- Kč Lhůta k vyřízení: 30 dní Vyřizuje: Blažková Alena |
|||||||
Žádost – stížnost |
|
||||||
Formuláře ke stažení a vytisknutí. |
|||||||
Žádost o poskytnutí údajů z informačního systému evidence obyvatel |
|
||||||
Formulář ke stažení a vytisknutí. |